Počítače, notebooky, chytré telefony, tablety a další IT vybavení se v dnešní době (bohužel) řadí do spotřebního zboží, které velmi rychle zastarává a často mívá různé závady a poruchy velmi blízko konce záruční doby.
Výrobcům elektroniky to sice vyhovuje, nicméně ekonomicky smýšlející zákazník si uvědomuje, že vyhodit a koupit nový výrobek by bylo plýtvání a neúcta jak k lidské práci, tak životnímu prostředí, nehledě na náklady na nové vybavení.
Proto se snažíme dělat vše pro záchranu Vašich zařízení, u kterých to dává smysl a mohou se opravit a sloužit dále.
První fází téměř každé naší servisní zakázky je diagnostika zařízení, během které zjistíme charakter závady - tedy zda je hardwarová či softwarová, dále zda je oprava realizovatelná (např. dostupnost náhradních dílů) a v neposlední řadě posoudíme rentabilitu opravy. Jakmile máme dostatek informací, kontaktujeme zpětně zákazníka a probereme s ním veškeré možnosti dalšího postupu.
Při realizaci servisní zakázky u nás je celá diagnostika ZDARMA. Pokud zákazník se způsobem opravy či jeho cenou nesouhlasí, zařízení je mu uvedeno do stavu před diagnostikou a je mu vyúčtován jednorázový poplatek za čas technika strávený diagnostikou vadného zařízení.
Upgrade? Samozřejmě, tohle nás baví!
Počítače a notebooky, které se k nám většinou dostanou, mívají některé komponenty poddimenzované nebo zkrátka výkonově neodpovídající ostatním specifikacím. Například málo operační paměti, pomalý pevný disk, slabá grafická karta, neúčinné chlazení a podobně. Za roky praxe již přesně víme, jak sestavy vyladit tak, aby se z daného stroje "vymáčklo" maximum a uživatel mohl počítač využívat na jeho plný výkon.
Některé servisní operace (třeba přidání paměti RAM nebo navýšení kapacity SSD disku) mohou být provedeny i v rámci záruční doby bez ztráty záruky, což uživatelé často neví, nebo nemají odvahu či vybavení pro daný úkon. S tímto Vám samozřejmě ochotně pomůžeme.
Záruční nebo pozáruční opravy? Umíme zařídit oboje!
V případě, že během diagnostiky zjistíme, že zařízení je ještě v záruce, obratem tuto skutečnost sdělíme zákazníkovi a pokusíme se s autorizovaným servisem vyjednat záruční opravu.
Klienti se na nás často obrací s požadavkem na posouzení závady, sepsání protokolu pro pojišťovnu nebo zkrátka nemají čas, chuť či potřebné vybavení k úspěšnému vyřízení servisního požadavku. Spolupracujeme s autorizovanými servisními středisky většiny výrobců IT vybavení na trhu, takže již víme, na koho se obrátit, kam zařízení zaslat a vyřízení záruční opravy je tak pro zákazníka jednodušší a často i rychlejší.
U pozáručních oprav je situace jiná a více orientovaná na nalezení správného poměru rychlosti opravy, ceny a kvality servisu. Vždy s klientem konzultujeme časovou náročnost i dostupnost a cenu náhradních dílů a nákladů spojených se servisní zakázkou.
Často se stává, že zákazník potřebuje rychle vyměnit část staršího PC (např. vadný zdroj, disk, grafická karta atd.) a zde konzultujeme i možnosti upgradu ostatních komponent tak, aby opravený stroj byl při daných nákladech co nejdéle použitelný i nadále.
Jak je to s rychlostí vyřizování oprav?
Každá servisní zakázka je individuální a nelze tedy obecně říci, jak dlouho opravy trvají. Abychom však zákazníkům mohli poskytovat co nejkratší dobu od začátku po dokončení opravy, udržujeme skladem nejčastější komponenty pro PC a notebooky (zdroje, paměti, disky, grafické karty).
Při jednoduchých výměnách komponent trvají opravy řádově hodiny až dny, avšak při náročnějších servisních zásazích, kdy je zapotřebí objednat specifické náhradní díly nebo kopírovat velké množství dat, může oprava trvat dny až týdny.
Předpokládané termíny vždy konzultujeme s klienty a případné zdržení je vždy včas oznámeno, aby zákazník mohl počítat se vzniklou situací. Nabízíme i poskytnutí náhradních zařízení v případě, že zákazník nutně potřebuje stroj na práci během doby opravy jeho zařízení.
Pokud máte porouchaný počítač, pomalý notebook či jiné problémy s IT zařízeními, které je Vám líto jen tak vyhodit či vyměnit za nové, obraťte se na nás a zkusíme udělat vše pro to, aby ještě mohly sloužit dále a lépe než doposud.